phone icon whitephone icon purpleהתקשרו *3046
icon envelope icon envelope צרו קשר
en fr
גבעון החדשה לבשה חג עם חנוכת המקווה החדש ביישוב. זאת, אחרי שנים רבות שבהן תושבי המקום השתמשו במבנה מיושן ולא נח לשימוש | ערוץ 7
02/07/2024

המקווה שנבנה לפני למעלה מ-40 שנה הפך למבנה לא נוח לשימוש עבור נשות האזור. אנשי היישוב פנו ל'מרכז הארצי לטהרת המשפחה' על מנת לסייע בשיקומו.

המרכז הארצי לקח על עצמו את קידום הפרויקט, גיוס הכספים, עבודות התשתית, ההנדסה והתכנון, ובהשקעה של כמיליון שקלים המקווה שופץ בס"ד ללא היכר.

במעמד השתתפו יו"ר 'טהרת המשפחה' הרב חיים לוי, המנכ"ל הרב עקיבא וינר, הרב יהושע נחשון רב גבעון החדשה, ישראל גנץ - ראש המועצה האזורית בנימין, שמריהו אירגס, סגן יו"ר המועצה האזורית, ונתן נתנזון יו"ר המועצה הדתית ירושלים.

במהלך נאומו אמר ראש מועצת בנימין ישראל גנץ כי באמצעות הקמת מקוואות מקיימים את מצוות יישוב הארץ. "הקמת המקוואות היא מצוות יישוב הארץ. בזכות המקוואות קמים כאן דורות נוספים והארץ נבנית ומתרחבת. כל מי שהיה שותף ושותפה לעשייה המיוחדת אני רוצה להגיד לכם בחרתם מצווה מאוד מיוחדת, שמרבה קדושה ומשפיעה שפע טוב על הדורות הבאים. אני רוצה לברך שנזכה להמשיך ליישב את הארץ ובע"ה נראה ילדים וילדות משחקים ברחובות היישוב".